Osnovna škola "Podrute"

Ispis statistike od 10. 9. 2010.

Posjet Ujedinjenom Kraljevstvu u sklopu Erasmus+ projekta The Bridge
Autor: Ivana Pintač, 2. 3. 2018.

Učenici Marta Golubić, Ivona Novak, Jelena Petak i Luka Ključarić u pratnji učiteljice Majde Trubelja i knjižničarke Ivane Pintač sudjelovali su na međunarodnoj razmjeni u sklopu Erasmus + projekta The Bridge u Ujedinjenom Kraljevstvu od 12. do 17 veljače 2018. godine. Tema projekta je astronomija.

Više pročitajte klikom na opširnije.

Ni kišno-snježna prognoza za tjedan pred nama nije pomutila našu radost i želju za avanturom, stjecanjem znanja i sklapanjem prijateljstava. Krenuli smo na put sunčanog popodneva 11. veljače.

Posebni izazov s naletom adrenalina predstavljao je učenicima prvi let avionom.

U ranim jutarnjim satima stigli smo u ugodan i topao hostel YHA Hartington Hall u kojem smo bili smješteni prvih pet dana. U hostelu nas se najviše dojmio prostor knjižnice koji je krasio kamin. Tamo smo provodili ugodna i korisna druženja uz knjige, razgovor i tople napitke.

Program rada bio je dobro osmišljen - 6 dana druženja, razgledavanja i istraživačkog rada. Učenici su na kraju vješto i kreativno prezentirali svoja postignuća. Za vrijeme boravka posjetili smo špilje u Castletonu, planetarij u Hartingtonu, Jodrell Bank Discovery Centre, Tatton Park, grad Chester…

Rasplesano i veselo je bilo u četvrtak navečer kada su učenici uživali u plesu uz živu glazbu te pritom naučili nekoliko tradicionalnih škotskih plesova.

U petak ujutro razgledali smo Museum of Science and Industry u Manchesteru, nakon čega smo pozdravili nove prijatelje koji su tijekom dana krenuli kući.

Sudionici iz Italije i mi putovali smo u subotu, pa smo iskoristili poslijepodne za samostalan razgled Manchestera. Redovnom kasnovečernjom autobusnom linijom vratili smo se u hotel blizu aerodroma iz kojega smo u 10 sati ujutro krenuli na put kući.

Teško je toliko dojmova i iskustava sažeti u nekoliko redaka teksta, no dovoljno je naglasiti kako su svi sudionici ovog hvalevrijednog projekta postali bogatiji za jedno veliko iskustvo razmjenjivanja znanja i suradnje upoznavajući različite kulturne sredine i životne navike.

Majda Trubelja i Ivana Pintač

Fotografije pogledajte u fotogaleriji.